Cant find it?Try Searching the entire web with:

Google

Friday, March 30, 2007

Galeri Google Adsense

APA ITU GOOGLE ADSENSE? Secara asasnya Google Adsense adalah sejenis iklan yang disediakan oleh Google dimana mereka berkongsi pendapatan mereka dengan Webmaster atau pemilik laman web yang meletak iklan Google di laman mereka. Google akan membayar setiap klik yang membawa traffic kepada pelanggan mereka. Dengan kata lain Google membayar klik yang melalui Google Adsense untuk meninggalkan laman web anda. Jangan keliru Google Adword dimana ia adalah untuk pengiklan. Mereka akan membayar setiap traffic yang dibawa ke laman web mereka melalui Google Adsense.

Setiap pelawat laman web anda klik iklan Google yang diletak di laman web anda, anda akan dapat duit. Lebih banyak klik yang anda dapat, lebih banyak duit yang anda dapat. Jangan takut untuk klik iklan Adsense, anda sebenarnya membantu merancak lagi perkembangan perniagaan internet dengan klik Adsense. Ini adalah kerana lebih ramai pengiklan akan membuat pelaburan mereka untuk iklan. Secara langsung, kita sebagai pelawat atau pengguna dapat membuat duit dari pelaburan yang dibuat orang lain dalam Adsense.

Berapa banyak yang anda akan dapat??? Anda akan dibayar $0.10 hingga $50.00 bagi setiap klik. Ia bergantung pada Keyword tertentu. Lagi tinggi pengiklan bid untuk klik iklan/laman web mereka, lagi tinggi anda dapat. Lagi tinggi nilai Keyword tersebut, lagi tebal poket anda dengan Google Adsense.

BAGAIMANA GOOGLE BAYAR???

Google akan bayar setelah akaun Adsense anda telah mencapai jumlah minimum $100.00. Jika akaun anda masih tidak sampai $100, ia akan dibawa ke bulan seterusnya. Pembayaran akan dibuat melalui cek yang akan dihantar terus ke rumah anda melalui pos.Pendapatan yang diperolehi sebulan adalah tidak terkawal. Ada yang menjangkau sehingga US49000 setiap bulan. Ada juga yang telah menjadi jutawan senyap hanya mengendalikan perniagaan Google Adsense sahaja.








JIKA ANDA HENDAK MELAKUKAN PERUBAHAN MELAUI GOOGLE ADSENSE, DAPATKAN PANDUAN BAGAIMANA MENJANA WANG MELALUI GOOGLE ADSENSE SEKARANG. JANGAN BERLENGAH LAGI. HARGA YANG BERPATUTAN.
DAPATKAN BONUS BERNILAI LEBIH DARIPADA RM2000 + + + +.
SILA KE GALERI PROMOSI E-BOOK SEKARANG JUGA

No comments: